reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Makai

Peter Makai

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neznáša pretvárku, faloš a sprostých ľudí. Má rád picollo a čerstvý grepový džús, smiech a svoju prácu. Miluje. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako z tridsiateho spraviť trinásteho

Peter Makai

Ako z tridsiateho spraviť trinásteho

Keď nemenovaná komerčná slovenská televízna stanica s povzdychom v názve začala v decembri vysielať upútavku (tzv. teaser) na seriál Flash Forward, veľmi som sa potešil. Keď som si však uvedomil, že to znamená, že seriál ktorý som videl v pôvodnom znení bez tituliek slováci spackajú, zhrozil som sa.

  • 3. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 499x
  • 6
Vlak, ktorý stále mešká

Peter Makai

Vlak, ktorý stále mešká

Z môjho rodiska na dolnej zemi sa do hlavnej slovenskej dediny najčastejšie dopravujem vlakom. Presnejšie EC 344 Avala. Vlakom ktorý stále mešká...

  • 26. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 924x
  • 13
Kleopatra z Turca

Peter Makai

Kleopatra z Turca

Ďakujem televízii s povzdychom v názve, že nám v primetime ukázala Martinku - kleopatru z Turca. Vďaka ich skvelej dokumentárnej poľnohospodárskej reality show som sa dozvedel, že ľudia o akých kolujú snáď len mestské legendy, sú na Slovensku skutočnosťou. Postupným pozorovaním som prišiel k faktom, ktoré budem prezentovať v tomto článku. Samotný text článku nie je vhodný pre psychicky labilné osoby, mládež do 18 rokov a Martinkiných fanúšikov. Článok obsahuje vulgarizmy.

  • 13. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 092x
  • 9
Posledná

Peter Makai

Posledná

Po jej odchode zostal ešte chvíľu sedieť na lavičke. Snažil sa pochopiť význam jej slov.

  • 3. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 1
Len sen

Peter Makai

Len sen

Zobudil sa v tme. Úplnej tme.

  • 2. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 415x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu